آمار بازدیدکنندگان

افراد آنلاین : 125
بازدید امروز : 1465
بازدید کل : 316643
IP شما : 3.144.172.115

موضوعات

کتاب همه افق (چشمه) نمایش در اندازه واقعی

کتاب همه افق (چشمه)

نویسنده: فریبا وفی ناشر: چشمه سال چاپ: 1393 شماره شابک: 9789643629151

جزییات بیشتر

200,000 ریال

30 کتاب دیگر در همین موضوع:

قبلی
بعدی

مجموعه داستان همه‌ی افق چهارمین مجموعه داستان از این نویسنده است. پیش از این سه مجموعه داستان نیز به نام‌های در عمق صحنه‌، حتی وقتی می‌خندیم و در راه ویلا از این نویسنده به چاپ رسیده است.

 

مجموعه‌ی همه‌ی افق هشت داستان را شامل می‌شود. اغلب داستان‌ها به دغدغه‌های زنان امروز ما می‌پردازد و به خشونت‌های نادیدنی، سوءتفاهمات، ترس‌ها، رنج‌های ناشی از فقر فرهنگی و اقتصادی و... نظر دارد. در این داستان‌ها راویان در جست‌وجوی شناخت دقیق‌تری از خود و دنیای اطراف‌شان هستند. روبه‌رو شدن با خود در خانه‌ی یک فالگیر، داستان اول فال صنوبر و مواجهه با مرگ همه‌ی ‌افق داستان آخر این مجموعه را می‌سازد. در داستان آواره و آزاد زن در جست‌وجوی آزادی است و در داستان دیگری که منجر به انتقام‌گیری می‌شود به دنبال عشق.

در هیچ‌کدام از داستان‌ها اتفاقات عجیب‌وغریب و ماجراهای تکان‌دهنده‌ای رخ نمی‌دهد. تغییر، اغلب در شناخت و آگاهی درونی آدم‌ها روی می‌دهد. فرم داستان‌ها پیچیدگی خاصی ندارند و زبان نویسنده ساده و روان و به دور از تکلف است.   

 

این نویسنده پنج رمان نیز در کارنامه‌ی نویسندگی خود دارد. دوتای آن‌ها به نام‌های پرنده‌ی من و رویای تبت برنده‌ی جوایزی از جمله جایزه‌ی یلدا و گلشیری شده‌اند. رمان‌ پرنده‌ی من به زبان‌های ایتالیایی (ناشر: انتشارات پونته‌تره) و انگلیسی (ناشر: انتشارات سیراکیوز) و رمان رازی در کوچه‌ها به زبان فرانسه (ناشر: انتشارات زولما) ترجمه شده‌اند.

رمان‌ها و مجموعه داستان‌های این نویسنده (اولین کتاب در سال ۱۳۷۵و آخرین کتاب در سال ۱۳۸۹) توسط نشرچشمه و نشر مرکز ‌منتشر شده و همه‌ی آن‌ها به چاپ‌های متعدد رسیده‌اند.  

  • وزن به گرم : 115
  • قطع کتاب : قطع رقعی 14.5 در 21.5 سانتیمتر
  • نوع جلد : جلد مقوایی شومیز
  • نوع کاغذ : تحریر
  • تعداد صفحات : 92