User Online

User Online: 53
Today Accessed: 2232
Total Accessed: 328355
Your IP: 18.216.249.66

Catégories

گلگشتهای ادبی و زبانی دفتر اول (هرمس) Agrandir

گلگشتهای ادبی و زبانی دفتر اول (هرمس)

نویسنده : احمد سمیعی گیلانی گرد آورنده : سایه اقتصادی نیا ناشر : هرمس سال چاپ : 1391 شماره شابک : 9789643637415

Plus de détails

3,900,000 ریال

30 autres produits dans la même catégorie :

Précédent
Suivant

احمد سمیعی گیلانی متولد ۱۲۹۹، کارنامه ای پر و پیمان در ترجمه و تالیف دارد که حاصل بیش از شصت سال قلم زدن در بالاترین سطوح آثار پژوهشی و تحقیقیِ حوزه زبان، ادبیات، فلسفه و برخی دیگر از علوم انسانی ست. از او به عنوان پدر ویرایش در ایران یاد می کنند. سمیعی علاوه بر مقالات پراکنده، کتابی ارزنده نیز در زمینه ویرایش نوشته است که جزو منابع مهم این حوزه به شمار می آید.

از سمیعی علاوه بر آثاری که در قالب کتاب منتشر کرده، تعداد قابل توجهی مقاله در زمینه های مختلف در دست است که در جُنگ های فرهنگی و ادبی و هنری، گاهنامه ها، فصل نامه ها در سال های دور و نزدیک به منتشر شده. تاریخ نگارش برخی از این مقاله های علمی و پژوهشی که حاصل دوره های مختلف زندگی ایشان است، به دهه سی می رسد که این مهم تا دهه هشتاد نیز ادامه داشته است.

این مقاله ها در برگیرنده موضوعاتی در خور اهمیت اما پراکنده در زمینه زبان و ادبیات است که هریک در زمانی توجه استاد را جلب کرده و ایشان حاصل تحقیقات و پژوهش های خود درباره این موضوعات را در قالب مقاله هایی مفصل به این نشریات گوناگون سپرده اند. نشریاتی ادبی و پژوهشی که نوعا در گذشته انتشار آنها رواج بیشتری داشت و در سال های اخیر نیز نمونه هایی از آنها همانند، کلک، بخارا، نگاه نو و... را شاهد بوده ایم که در واقع ادامه دهنده راه نام های پر اعتباری چون، سخن، یغما، یادگار و... در این روزگار هستند.

  • وزن به گرم : 700
  • قطع کتاب : قطع رقعی 14.5 در 21.5 سانتیمتر
  • نوع جلد : جلد سخت ، گالینگور ، زرکوب
  • نوع کاغذ : تحریر
  • تعداد صفحات : 646